Zasady postępowania przy wydawaniu aktów wewnętrznych UJ CM
(zarządzeń, komunikatów, decyzji, pism okólnych)
l. Dział odpowiedzialny merytorycznie za wydanie aktu wewnętrznego UJCM przesyła do Działu Administracji (DA) projekt aktu na adres mailowy: admnistracja.cm@uj.edu.pl oraz dokumenty w formie papierowej wraz z podpisami i pieczątkami osób odpowiedzialnych merytorycznie (pracownika, który przygotował projekt aktu wewnętrznego oraz kierownika jednostki, która przygotowała akt wewnętrzny, a także kierowników jednostek, z którymi treść była uzgodniona pod względem merytorycznym) i radcy prawnego opiniującego dokument pod względem formalno-prawnym.
2. Jeżeli dokument rodzi skutki finansowe dla uczelni, to jego projekt powinien być przekazany do kontroli wstępnej Zastępcy Kwestora UJ ds. Collegium Medicum. Wstępnej kontroli Zastępca Kwestora UJ ds. Collegium Medicum dokonuje w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku konieczności wydłużenia tego okresu, Zastępca Kwestora UJ ds. Collegium Medicum ustala z właściwym merytorycznie Działem termin wydania opinii.
3. DA w ciągu 2 dni roboczych weryfikuje dokument i nadaje dokumentowi numer, datę, a następnie przedkłada go do podpisu Prorektorowi/ Pełnomocnikom/ Zastępczyni Kanclerza/ Zastępcy Kwestora.
4. Po podpisaniu dokumentu DA zamieszcza go na stronach internetowych www.bip.uj.edu.pl (wersja nieedytowalna dokumentu) oraz www.cm-uj.krakow.pl (wersja edytowalna dokumentu).
5. Oryginały i projekty dokumentów przechowywane są w DOP.